Ga in gesprek met uw behandelaar

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. Bespreek eerst uw vraag of klacht met uw behandelaar of een collega uit het team. Mogelijk weet hij/zij niet dat u ontevreden bent. In de meeste gevallen is een gesprek voldoende en komt u er samen uit.

De Geschillencomissie

Neem contact op met het hoofdkantoor

Komt u niet tot een oplossing met uw behandelaar? Dan is het goed om te weten dat uw behandelaar is aangesloten bij de het klachtenloket van De Geschillencommissie. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan dit onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Hiermee bieden wij u als patiënt een eerlijke en eenvoudige procedure, met een uitkomst die bindend is voor beide partijen.

Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Contactgegevens

Adres

Podozorg Nederland hoofdkantoor
Rudolf Dieselstraat 29
7442 DR Nijverdal

Telefoon

085-2736200

E-mail

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Velden met zijn vereist

Uw contactgegevens

Uw klacht

Beveiligingsvraag

Captcha-afbeelding


Deze website is beschermd met reCAPTCHA, zie hiervoor de privacyverklaring en servicevoorwaarden van Google.

Onze patiënten aan het woord

Lees alle ervaringen

arrow_circle_left
  • format_quote

    Ervaring van Lara

    “Vandaag voor de 2e keer bij Podozorg geweest. Voeten en zooltjes goed bekeken en podoloog concludeerde dat er nog meer resultaat behaald kan worden.”

  • format_quote

    Ervaring van Marieke

    “Duidelijk overleg over de doelen en voortgang van de behandeling. Er wordt verder gekeken dan de klachten om onderliggende oorzaken te achterhalen.”

  • format_quote

    Ervaring van Edwin

    “De zolen werken zeer goed. Na erg lang lopen is de pijnklacht nog een 2tje waar het zeker een 8 was.”

  • format_quote

    Ervaring van Gerda

    “De podoloog staat altijd voor ons klaar met tips en info en loopt graag een stapje harder voor zijn cliënten.”

  • format_quote

    Ervaring van Sanne

    “Vriendelijk ontvangen en heel prettig geholpen. Fijn dat er een echo gemaakt is, en dus duidelijk werd hoe erg ziek mijn pees is.”

arrow_circle_right
Veelgestelde vragen omtrent podologie

Veelgestelde vragen

Bekijk alle vragen

  • Wordt mijn behandeling vergoed?

    Klik op de onderstaande knop en controleer of uw behandeling wordt vergoed door uw zorgverzekeraar. Mocht de polis van uw zorgverzekeraar er niet tussen staan, dan kan het zijn dat de vergoeding hiervan niet bij ons bekend is of er geen dekking is. Raadpleeg in dat geval uw polisvoorwaarden.

    Controleer uw verzekering

  • Komen voetklachten veel voor?

    Maar liefst 70% van de Nederlandse bevolking krijgt in zijn of haar leven last van voetklachten. Van deze klachten bevindt 60% zich in de voorvoet. Wilt u meer weten over een specifieke voetklacht? Maak dan gebruik van onze klachtenwijzer.

    Naar klachtenwijzer

  • Hoe werkt een podotherapeutisch onderzoek?

    Een voetenonderzoek bij een (register) podoloog of podotherapeut kan de exacte oorzaak van vele klachten aan het licht brengen. De podoloog is een deskundige op het gebied van voetklachten, maar kijkt ook verder naar de algehele lichaamshouding. En in die houding, waaruit ook nek en schouderklachten kunnen ontstaan, ziet men vaak de oorzaak ontstaan in de stand van de voeten. Wilt u meer weten over het podotherapeutisch onderzoek? Klik dan op onderstaande knop.

    Naar podotherapeutisch onderzoek

  • Hoe vind ik een praktijk bij mij in de buurt?

    Met meer dan honderd Podozorg praktijken zit er altijd een Podozorg podoloog bij u in de buurt! Met onze praktijkzoeker vindt u gemakkelijk de dichtstbijzijnde praktijk op basis van uw plaatsnaam of postcode.

    Naar praktijkzoeker